EFI ümberehituse komplektid.
ELEKTROONILISE KÜTUSE SISSEPRITSE SÜSTEEMID MERCEDESE MOOTORITELE.
Jagajata süütesüsteem ja jagajata kütusesüsteem – see on Elbe EFI komplekt MB mootoritele. Arendatud alates 2008. aastast ning igapäevaselt täiustatud, et muuta see veelgi paremaks ja tõhusamaks – senised tulemused on väga head nii töökindluse, võimsuse suurenemise kui ka kütusekulu vähenemise osas.
Komplekt sisaldab:
- fuel system (Fuel rail, injectors, fuel pressure regulator and hoses)
- ignition system (Ignition coil, spark plug wires)
- electronics (VEMS ecu, bluetooth connectivity, idle air control valve)
- handcrafted concentric twisted cable harness (Easy to install, different type/color connectors, only 2-3 wires need to connect to chassis side)
- sensors (Crank, camshaft (M102-16), throttle position, coolant temperature, intake air temperature, wideband o2 4.9, MAP inside ecu)
- mechanical componets (Different brackets, tubes, adapter between throttle body and air filter housing (replacing K jetronic distributor)
- õpetused ja tugi
Main problems with original injection systems:
- Rough idle, too high or too low idle speed
- Engine stalls while warmed up
- Misfire
- Long cranking before engine fires up
- Huge fuel consumption
- Vacuum leaks
- Fried EZL (Ignition module) – No spark
- Too expensive repairs and lack of knowledge
EFI kit will solve all these issues described above.
We have done EFI kits for most MB engines. Not stocked kits but still can manufacture on request. Please contact us for Custom EFI solution – We can do it.
Kütusesüsteemi komponendid, nagu kütusejaoturid ja kütuse rõhuregulaatorid, on eridisainiga – kerged ja kompaktse mõõtmega. Mõlemad on CNC-töödeldud tooriku osad. Pinnatöötlus: liivapritsitud ja anodiseeritud.
Bosch 3 bar fuel pressure regulator fits perfectly and works like a charm. Engines with ITB`s could use 4 bar or 5 bar regulators for better air/fuel mixture.
AN6 alumiiniumist kütuseühendused ja teflonist voolikud kütusejaoturite ja šassiipoolsete komponentide vahel. Adapterühendused šassiipoolsete kõvade torude jaoks.
Kasutamata sädemega süütesilmad koos eritellimusel valmistatud süüteküünla kaablitega. Roostevabast terasest montaažikinnitus sisselaskeklapi külge ja tarvikud kaablite kinnitamiseks.
Jagaja täitepistik, kuna jagajat enam ei vajata (ainult järjestikune sissepritsesüsteem).
Võimas VEMS ECU Bluetooth-ühendusega.
Käsitsi valmistatud kontsentriline keerutatud mootorikaablite komplekt (mootorikaablil on ka pistik kambripõhja asendi anduri jaoks järjestikuse sissepritse süsteemi jaoks).
Andurid: sisselaskekraanide andur, jahutusvedeliku temperatuuri andur, sisselaskepõhja temperatuuri andur, gaasipedaali positsiooni andur, laiaulatuslik O2 lambda andur, MAP andur ECU-s.
Mehaanilised komponendid nagu päästikuratas, andurite kinnitusplaadid, tühikäiguõhu kontrollklapp koos komponentidega. Adaptertoru gaasiklapi ja õhufiltri korpuse vahel. Toru MAP anduri jaoks.